marți, 27 octombrie 2009

Pe drumul evoluţiei spirituale (1)

Sâmbătă, 24 octombrie, am avut ocazia de a participa la a şasea ediţie a întrunirii cititorilor revistei "Cosmos". Printre gazdele evenimentului de la sala Dalles trebuie amintit Virgil Marcu, redactor la revista "Cosmos" şi mesager cu har al lumii astrale.

Totul e în mişcare
Orice spirit se mişcă în interiorul unui sistem care e Creaţia, care şi ea este în mişcare. Trupul, chiar inert fiind, este tot în mişcare, atât timp cât are un câmp care vibrează continuu. Maeştrii tibetani sunt de părere că, atunci când suntem într-o stare de meditaţie profundă, stăm nemişcaţi. Astfel se naşte întrebarea: "Dacă spiritul vibrează fără încetare, medităm cu adevărat sau ne aflăm într-o altă stare nedefinită încă?"

"Dacă reuşeşti să fii conştient de clipa dintre clipe, ai făcut un salt uriaş"
Aş dori să mă axez acum pe unele aspecte aşe discuţiei care merită menţionate, atât în scopul evoluţiei spirituale, cât şi pentru satisfacerea anumitor curiozităţi care devin tot mai accentuate cu trecerea timpului. În viaţa noastră de zi cu zi, uităm de lucrurile care contează cu adevărat. Uităm că e bine să ne spălăm pe mâini şi pe faţă cu dragoste în fiecare dimineaţă când ne trezim, că e bine să avem grijă de picioarele fără de care nu am putea merge, de ochii fără de care nu am putea vedea, de mâinile fără de care nu ne-am putea îmbrăţişa, de sufletul fără de care nu am putea simţi. Uităm că simplul gând negativ aruncat asupra cuiva crează un string între noi şi persoana respectivă prin care se întoarce asupra noastră tot ceea ce transmitem, orbiţi de ură şi de ignoranţă. Desigur, e nevoie de multă atenţie şi voinţă pentru a trăi conform legilor universale pe care unii nu le cunosc, alţii le cunosc şi le ignoră cu bună ştiinţă, iar alţii, şi aceştia cred că formează majoritatea, pur şi simplu nu sunt capabili de a fi, în fiecare moment al vieţii, în armonie cu ei înşişi şi cu planul astral. Este un proces care se învaţă prin exerciţiu. Budha spunea: "Dacă reuşeşti să fii conştient de clipa dintre clipe, ai făcut un salt uriaş".

Principiul dualităţii
Aş vrea să revin acum cu unele completări la un subiect despre care am mai discutat într-unul dintre materialele mele şi anume "Cunoaştere şi misticism". Am observat că oamenii, în special cei aflaţi pe drumul evoluţiei spirituale, au tendinţa de a respinge partea negativă din interiorul lor şi de a-şi îndrepta atenţia spre latura lor pozitivă. Atât timp cât suntem făuriţi din bine şi rău, lumină şi umbră, yin şi yang, câtă vreme lumea va evolua pe principiul dualităţii, ce ne rămâne de făcut este să acceptăm umbra din noi şi să o utilizăm în anumite conjuncturi, atunci când este cazul, la fel cum trebuie să afcem şi cu lumina. Vorbim de echilibru, fără a şti încă ce este el. Dacă vrem să ajungem la un echilibru al celor două elemente, trebuie mai întâi să recunoaştem existenţa celui negativ, să o acceptăm şi să o integrăm fiinţei noastre. Dacă renunţăm la cealaltă jumătate, nu am mai fi întregi. E un raţionament simplu.
Iar dacă tot ne dorim să atingem iluminarea, trebuie să ştim că orice faptă rea este anihilată de o faptă bună. Karma negativă se arde prin generarea unei karme pozitive numită şi dharmă. Da, există şi aşa ceva. Orice faptă bună pe care o săvârşim din suflet şi necondiţionat şterge o parte din karmă. În final, ciclul reîncarnărilor este rupt şi noi ne continuăm evoluţia îhn planul astral. Însă până aici e un drum lung de parcurs. Chiar şi în cazul în care ne punem întreaga viaţă în slujba binelui, vor mai fi necesare alte câteva vieţi pentru ca beneficiarii acţiunilor noastre pozitive să ne poată răsplăti.
Reveind la principiul dualitatatii, trebuie să ştiţi că anul 2012 va aduce cu sine dispariţia celor două concepte de bine şi rău şi revenirea la Tot, la Unitate, ca urmare a vibraţiei crescute a planetei. Lucrurile nu vor mai fi catalogate drept bune sau rele, ci unitare. Este bine să fim pregătiţi pentru acest măreţ moment în care fiecare gând, fiecare acţiune, fiecare emoţie nu va mai putea fi clasificată în niciun fel, fiind doar ceea ce este. Şi atunci, în 2012, cei ce au atins un anumit nivel spiritual îşi vor putea schimba destinul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Bucuresti, Romania
Sunt unii care considera ca sunt atat de multe de zis despre mine incat as putea scrie un roman. Eu prefer sa extrag esenta din tulpina vietii. Copilaria mi-am petrecut-o citind si pictand. De mica mi-a placut arta. Dupa multe puseuri adolescentine, am absolvit cursurile liceului de arta din Bacau, la sectia de grafica a profesorului Marciuc, om de caracter si artist incontestabil. Anul 2000 m-a gasit in focurile examenului de admitere la facultatea de litere. Urma sa imi dezvolt a doua pasiune: literatura. Dezamagirile asternute de-a lungul a 4 ani de studiu m-au colpesit intr-atat incat am hotarat sa imi indrept pasii spre capitala. In octombrie 2006 savuram privilegiul de a studia cu directori la mari agentii de publicitate din Bucuresti care mi-au deschis mintea si noi perspective. Am terminat, astfel si masteratul in campanii de comunicare. Acum fac ceea ce am invatat: scriu. Sunt practicanta reiki si, totodata, studenta la psihologie. Consider ca un adevarat terapeut nu se limiteaza doar la studiul psihicului uman, ci trece spre ceea ce e dincolo de el.